НАБУ попросили розібратися з масками, Герегою та «Епіцентром»
Фракція «Голос» звернулась до Національного антикорупційного бюро (НАБУ) та Нацагентства з питань запобігання корупції (НАЗК), аби ті розібралися, як «гуманітарні» маски опинилися у компанії «Епіцентр», і чому її власник народний депутат тепер пропонує всім їх купити.
Про це повідомляє пресслужба «Голосу».
Все розпочалося з того, що народний депутат Олександр Герега, який володіє мережею «Епіцентр», почав пропонувати парламентарям і державним органам придбати у його фірми маски та інші засоби індивідуального захисту.
«У листах, зокрема, стверджувалося, що маски й захисні костюми прибули з Китаю на транспортному літаку «Мрія», який, за дивним збігом, у той самий проміжок часу доправив до України гуманітарний вантаж з китайського міста Тяньцзінь», — зазначає «Голос».
Особливість гуманітарного вантажу у тому, що він не оподатковується і проходить митницю за швидшою процедурою.
Фракція «Голос» просить НАБУ розібратися, чи були дотримані антикорупційні норми при організації Офісом президента цього борту, а НАЗК — перевірити самого Герегу, бо за законом депутат не може займатися оптовою чи роздрібною торгівлею.
Водночас у самому «Епіцентрі» запевняють, що продають не гуманітарний вантаж, а той, який самі закуповують, тобто комерційний.
«Всі знають, що зараз у всьому світі неймовірна конкуренція за медичні товари. Ціною великих зусиль, використавши багаторічні контакти з виробниками та постачальниками в Китаї, компанії вдалося закупити цей вантаж для України. Після складних переговорів досягнуто домовленостей з ДП «Антонов» на доставку вантажу попри величезний лист очікування на літак «Мрія», — сказав гендиректор «Епіцентру» Петро Михайлишин.
Нагадаємо, найбільший у світі транспортний літак «Мрія» доставив в Україну засоби індивідуального захисту 23 квітня.