Найбільша мережа кінотеатрів Південної Кореї вирішила здавати свої зали геймерам, щоб вижити в пандемію
У Південній Кореї найбільша мережа кінотеатрів CGV вирішила здавати свої зали в оренду геймерам, щоб мати додатковий дохід під час пандемії, коли прибутки значно зменшилися.
Про це пише BBC.
У країні зараз діє обмеження, яке дозволяє працювати кінотеатрам лише з заповненістю у 50%. Окрім цього нові фільми в прокат нині виходять рідко, відтак компанія CGV почала придумувати, як вона може заробляти додатково.
Так, кінозали почали здавати в оренду для геймерів. До 4 людей можуть орендувати великий екран до 18:00 на дві години за 90 доларів. Увечері ціни підвищують до 135 доларів за дві години. Також потрібно прийти зі свою консоллю та іграми.
«Якість звуку особливо вражає. Звук пострілів такий яскравий, що коли щось летіло прямо на мене з екрана, я навіть починав кричати», — розповідає 25-річний студент, який скористався такою послугою.
В оренду здають зали місткістю від 100 до 200 місць. BBC підрахувало, що при заповненості у 50% і вартістю квитка у близько 12 доларів вони можуть принести кінотеатру прибуток у 600—1200 доларів. І це без врахування прибутку з продажу напоїв і попкорну. Однак у CGV кажуть, що розглядають оренду залів геймерам виключно як додаткове джерело доходів.
«Розмірковуючи про те, як використовувати порожні зали кінотеатру, я помітив, що сучасні ігри можуть похвалитися відмінною графікою і добре структурованими історіями, як і фільми», — розповідає співробітник CGV Сін У Хан, який і є автором ідеї.
З моменту запуску нової послуги на початку цього року зали мережі кінотеатрів бронювали уже понад 130 разів. Більшість клієнтів — чоловіки віком від 30 до 40 років, але є і пари та сім'ї.
Зазначимо, не тільки у Південній Кореї додумалися до такого. Так, наприклад, у США мережа кінотеатрів Malco Theaters з листопада здає в оренду свої екрани геймерам. Ціну встановили на рівні 100 доларів за дві години. Одночасно може прийти до 20 гостей. Грати можна на консолях, є підключення до інтернету.
Криза в кіноіндустрії й нові підходи
З початку пандемії коронавірусу у світі кіноіндустрія переживає ненайкращі часи. Закривають як кінотеатри, так і знімальні майданчики.
Водночас все більшої популярності набирають стримінгові сервіси. Наприклад, кінокомпанія Warner Bros. вирішила випускати свої фільми одночасно й на великих екранах, й у стрімінгу. Так вона збирається просувати свій стрімінговий сервіс HBO Max.
Загалом за 2021 рік компанія планує випустити у такий спосіб 17 фільмів, серед них «Дюна», «Матриця 4», «Диво-жінка», «Ґодзілла проти Конга», «Загін самогубців: Місія навиліт», «Смертельна битва» (Mortal Kombat), «Том і Джеррі».
Компанія Disney також раніше заявляла, що вирішила реорганізувати свою роботу і зробити акцент на власній стрімінговій платформі Disney+.