Компанія Disney заявила про велику реорганізацію. Тепер її головним напрямом буде стримінг
Компанія Disney вирішила реорганізувати роботу своїх підрозділів в єдину організацію, яка займатиметься розповсюдженням контенту, продажем реклами та власною стримінговою платформою Disney+.
Про такі зміни розповів генеральний директор Disney Боб Чапек в ефірі телеканалу CNBC.
Під час карантину в США на тлі епідемії коронавірусу доходи компанії значно знизились, особливо через обмеження театрального бізнесу Disney. Тож компанія зосередила свої сили на поширення контенту в інтернеті. Вже у серпні компанія мала 100 мільйонів підписників на свої потокові проєкти, більша частина з яких на Disney+.
Гендиректор Disney заявив, що така реорганізація призведе до звільнення частини працівників компанії. Однак їх все ж буде менше, за тих, з ким вже довелось попрощатися через закриття парків відпочинку Disney.
Також Disney+ допоможе просувати кінопроєкти, які спочатку планували показувати в кінотеатрах: мультфільм Pixar «Вперед», кінострічки «Мулан», «Чорна вдова» та інші.
У компанії кажуть, що реорганізація не є «відповіддю на пандемію», COVID-19 лише прискорив запланований перехід. Одразу ж після повідомлення про реорганізацію акції Disney підскочили на більш ніж 5%.
Що за «Disney+»?
Компанія Disney вирішила рухатись в сторону цифрового контенту та наприкінці 2019 року запустила власну стрімінгову платформу Disney+.
Для роботи нової платформи компанія вирішила прибрати всю свою інтелектуальну власність з інших сервісів, опублікувати їх тільки у себе та для залучення глядачів запустила кілька нових ексклюзивних проєктів ㅡ серіали за мотивами Star Wars та Marvel.
Ідея виявилась вдалою, адже за перші два місяці роботи сервісу на Disney+ підписались понад 22 мільйони користувачів. Утім лідера стримінгових послуг ㅡ Netflix ㅡ Disney+ наздогнати не вдалося.
- Поділитися: