«Нині вже»: Бізнес Зеленського в РФ, доброчесність кандидатів до антикорупційного суду і толерантна реклама

Щоп’ятниці напередодні президентських виборів в Україні «Нині вже» розповідає про політику:

• «Зелена родина Зеленського» — як наявність бізнесу в Росії вплине на рейтинг головного «кварталівця»?

• «Томос-тур» — як Петро Порошенко подорожує Україною. І про що телевізійне шоу за участю президента на каналі олігарха Ахметова.

• Хто кому електорат — дізнаємося аналізи політичних вподобань українців від провідних соціологів.

• «Портрет кандидата» — що пропонує та як збирається перемагати на виборах Анатолій Гриценко.

• Інтерв’ю із Сергієм Лещенком — чи є місце у політиці новим обличчям?

Також у програмі:

  • Доброчес(ні). Відбулися перші слухання щодо кандидатів до антикорупційного суду із сумнівною доброчесністю. Чи є серед тих, хто судитиме топ-корупціонерів праведні?
  • Толерантний маркетинг. Що може бути найкращим в чоловіках. Компанія «Gillete» випустила рекламу, в якій засуджує насилля з боку чоловіків, і показує, що чоловіки можуть поводитись інакше. Частині клієнтів ця реклама не сподобалося. Чому, та чи заробляють бренди, котрі пропонують толерантний підхід?

Якщо ви хочете висловитися, або запитати нас чи наших гостей щодо певної теми — ми приймаємо дзвінки у студію за телефоном: +380 (94) 829 54 06

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Нині вже»: Гроші замість субсидій, перехід парафій до нової церкви та ліки для ВІЛ-інфікованих

Головне завдання проекту «Нині вже» — розповісти про події, явища та людей, які мають значення саме сьогодні. Щодня о 20:00 у студії Громадського інтерв’ю, прямі включення, кращі репортажі, дискусії, аналітика, стріми та дебати. «Нині вже» схоже більше на дружню бесіду, ніж на підсумкові випуски новин. Протягом ефіру відбуваються прямі включення з ньюзруму Громадського, під час яких журналісти розказують і показують найцікавіше з того, що лишилося за кадром. Крім цього, в студії програми проходять бесіди з людьми, які в прямому ефірі коментують головні події дня та можуть відповідати на запитання глядачів. Ведуть програму 14 різних людей, серед яких провідні журналісти та редактори Громадського.

Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами.Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в більш ніж 100 кабельних та цифрових мережах.Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.