«Нову пошту» оштрафували на понад 300 млн грн за порушення прав споживачів. Компанія звернулася до суду

Держпродспоживслужба Харківської області оштрафувала «Нову пошту» на понад 325 мільйонів гривень. Компанія з цим не погодилась і заявила, що звернулася до суду.

Про це йдеться на сайтах Держпродспоживслужби Харківської області та «Нової пошти».

Причина штрафу — у нібито численних зверненнях громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їхніх прав під час користування послугами у відділеннях пошти на Харківщині.

Регулятор заявив, що «Нова пошта» під час перевірок не надала документи та пояснення, необхідні для повного й усебічного розгляду звернень громадян і проведення позапланових перевірок. Через це, запевняють у Держпродспоживслужбі, перевірити звернення громадян було неможливо.

Позиція «Нової пошти»

Там назвали штраф необґрунтовано великим, а дії регулятора розцінили як «маніпуляцію державою своїх повноважень».

Окрім суду, компанія надіслала офіційну скаргу до Держпродспоживслужби на неправомірні дії співробітників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена та міжнародних правозахисних організацій.

Також у «Новій пошті» заявили, що приводом для перевірки регулятора стала тільки одна скарга клієнта, а не багато, як запевняють у Держпродспоживслужбі. Кажуть, що йдеться про пошкодження посилки на 500 гривень.

Також компанія заявляє про низку порушень під час перевірки та вважає неправомірним, що штраф розрахували від обороту всієї компанії, а не відділення, у якому здійснювалася перевірка.

Крім того, за інформацією «Нової пошти», за останні пів року Держпродспоживслужба провела приблизно 80 перевірок у відділеннях компанії в різних регіонах України, і в жодному з них таких претензій до компанії не висувала.