Попри «день тиші», на вулицях залишилася прихована агітація обох кандидатів і Тимошенко — ЧЕСНО
У «день тиші» перед другим туром на вулицях знову залишилася прихована агітація як за Петра Порошенка, так і за Володимира Зеленського. Не зняли досі й агітацію за Юлію Тимошенко.
Про це повідомляє громадський рух ЧЕСНО.
Так, на вулицях українських міст залишається реклама без вихідних даних, виконана в стилістиці передвиборчих кампаній обох кандидатів.
Формально така реклама не є порушенням законодавства. Як зазначає ЧЕСНО, такої агітації стало менше в порівнянні з першим туром, проте подекуди навіть залишилася агітація за Тимошенко, яка не вийшла до другого туру.
Крім того, активісти зафіксували зовнішню рекламу, виконану в стилістиці кампанії Порошенка, але направлену проти кандидата.
«Цей меседж був притаманний агітації екс-кандидата у президенти від партії УКРОП Олександра Шевченка, який у другому турі підтримав Зеленського. Нагадаємо, Рух ЧЕСНО ідентифікував Шевченка як одного з технічних кандидатів Зеленського, а борди «УКРОПівця» мали на меті понижувати рейтинг Порошенка», — йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, в суботу, 20 квітня, в Україні розпочався «день тиші» напередодні другого туру виборів президента, коли заборонена будь-яка агітація.
У «день тиші» перед першим туром рух ЧЕСНО повідомляв. що за Порошенка, Зеленського і Тимошенко продовжували агітувати.