«Простономіка»: За що ми платимо залізниці
Залізниця, мабуть, найкомфорніший спосіб подорожувати Україною. Адже на поїзді ви не залежите від проблемних ділянок на дорогах і не об’їжджаєте ями. Але у Укрзалізниці чимало проблем — на 60% застарілий вагонний фонд і колії та на 96% зношені локомотиви.
Навіть те, що до України прибуло 15 нових локомотивів General Electric не сильно рятує ситуацію, адже до 2025 року залізниця потребує щонайменше 310 нових локомотивів. За майбутні 20 років Укрзалізниці потрібно заробити майже 1,5 трильйони гривень та інвестувати їх в шляхи та рухомий склад. Як компанія планує це робити і як це відобразиться на клієнтах УЗ — дивіться о 21:10 у програмі «Простономіка».
Також у програмі:
Ціна мандрівки: чи виправдані ціни за проїзд на українській залізниці
Пропустіть товарняк: скільки платять за перевезення вантажів і навіщо це Укрзалізниці
Більше без курки та варених яєць: навіщо Укрзалізниця запустила харчування в потягах
Ведуча — Анастасія Іванцова.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Простономіка»: Скільки коштує медреформа
Програма «Простономіка» на Громадському покликана говорити про складні економічні та бізнесові теми у легких та простих для сприйняття форматах.
Також дивіться: «Громадське.Схід», «Громадське.Крим»,
Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами.
Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в понад 100 кабельних та цифрових мережах.
Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.