«Його синок — еліта, а ти — м'ясо»: рф зняла пропагандистський ролик із професійними акторами
Проросійські Telegram—канали поширюють пропагандистське відео про мобілізацію в Україні, спрямоване на українців. У ролику просувається наратив про те, що на фронті воюють лише бідні, які не мають грошей відкупитися. До знімань залучили професійних акторів.
Таке помітив американський Інститут вивчення війни (ISW).
Як відзначили аналітики, пропагандистське відео під назвою «Його синок — еліта, а ти — м'ясо» має «високу виробничу цінність і кінематографічну витонченість». Це свідчить про те, що ролик є продуктом узгодженої інформаційної операції, на який виділили чималі кошти.
російські видання «Агентство» та «Медиазона» з'ясували, що люди, які знялися в ролику, є професійними російськими акторами, які раніше брали участь у російських телешоу.
Ролик побудований на протиставленні двох вигаданих молодиків, які за сюжетом народилися в Україні. Перший літає на бізнес-джеті, відвідує швейцарські Альпи, проводить час із дівчатами, зловживаючи алкоголем та вживаючи наркотики. Іншого нібито силою забрали на фронт, де під час бою він зазнав поранення. Ролик закінчується фразою: «Ти знаєш, чиїх синів мобілізація не стосується».
У відео українська озвучка та російські субтитри: тобто ролик, вочевидь, спрямований на українську авдиторію.
В ISW підкреслили, що кремль і раніше використовував пропагандистські відеоролики як частину інформаційних операцій. Нове відео свідчить, що рф намагається підірвати довіру українців до уряду, а також зірвати мобілізаційні зусилля і посіяти внутрішнє невдоволення.