«Слуга Народу» та «За майбутнє» найбільше витратили на передвиборчі борди в Києві — Bihus.Info
Найбільше коштів на передвиборчу зовнішню рекламу витратили у Києві партії «Слуга Народу» (16 млн грн) та «За майбутнє» (14,5 млн грн). У топ—5 також потрапили «Європейська Солідарність», «Пропозиція» та «Перемога Пальчевського».
Про це йдеться у розслідуванні Bihus.info.
Журналісти разом із громадським рухом «ЧЕСНО» впродовж серпня-вересня фотографували білборди, сітілайти, банери, після чого зіставили дані з середніми ринковими цінами на рекламу і порахували приблизні витрати.
Підрахунки не є абсолютними, метою було встановити співвідношення витрат між партіями.
На першому місці опинилася «Слуга Народу» — її витрати на зовнішню рекламу у столиці склали 16 млн гривень. На другому місці — партія «За майбутнє», вона витратила щонайменше 14,5 млн гривень.
На третьому та четвертому місцях партії «Європейська Солідарність» та «Перемога Пальчевського» із витратами 6,5 млн та 4,8 млн гривень відповідно.
Трохи менше, за підрахунками журналістів, витратила партія мерів Дніпра, Миколаєва, Черкас, Кропивницького, Чернівців, Житомира та Каховки «Пропозиція», а саме 4,7 млн гривень.
Журналісти зазначили, що партії відмовлялись надавати конкретні коментарі щодо походження коштів на рекламні кампанії.
Коли місцеві вибори?
Вони відбудуться одночасно по всій Україні 25 жовтня. Тоді виборці обиратимуть представників місцевих органів влади та міських голів.
За результатами опитування киян групи «Рейтинг», на виборах до міської ради столиці лідирує партія «УДАР», за яку готові віддати голоси 28,6% містян. Партію «Європейська Солідарність» підтримує 14,0% опитаних, а «Слугу Народу» — 10,7%. За «Перемогу Пальчевського» планують проголосувати 6,9% киян і за партію «ОПЗЖ» — 6,8%.