Споживачі зможуть отримати до 200 грн компенсації за неякісні послуги електропостачання — тарифний регулятор
Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) Оксана Кривенко повідомила, що споживачі зможуть отримати від 100 до 200 гривень компенсації за неякісно надані послуги із постачання електрики.
Відповідний механізм вона запропонувала в рамках виконання рішення НКРЕКП, яке набуло чинності 24 жовтня 2018 року.
Зазначається, що така компенсація буде надаватись у вигляді «знижки» у платіжці за електроенергію у строк до 75 днів з дня, коли сталось порушення умов постачання електроенергії.
«Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується», — повідомила голова НКРЕКП.
За її словами, максимальний розмір компенсації для побутових споживачів складе 200 гривень, а для непобутових (підприємств) — від 200 гривень до 600 гривень.
Водночас, постачальник електроенергії зобов’язаний повідомити споживача про те, що нарахував йому компенсацію, у платіжці, або листом на офіційному бланку.
Підставлю для надання компенсації є порушення стандартів постачання електроенергії, зокрема строків її постачання, якості її постачання, а також порушення термінів відповіді на письмові звернення.
Раніше повідомлялось, що починаючи з травня 2019 року українці зможуть отримати компенсацію за неякісно надані комунальні послуги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Гроші замість субсидій: як це працюватиме