Три роки закону про ОСББ: що змінилося
Три роки тому в Україні набув чинності закон про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку. Це дало потужний старт розвитку ОСББ — їх кількість за три роки зросла у два з половиною рази і зараз сягає 29 тисяч. Попри це легкого життя тим, хто створив об’єднання очікувати не варто: ринку управителів, які мають прийти на заміну ЖЕКам досі немає, натомість є складнощі з надава
Три роки тому в Україні набув чинності закон про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку. Це дало потужний старт розвитку ОСББ — їхня кількість за три роки зросла у два з половиною рази і зараз сягає 29 тисяч. Попри це легкого життя тим, хто створив об’єднання очікувати не варто: ринку управителів, які мають прийти на заміну ЖЕКам досі немає, натомість є складнощі з надавачами послуг. Мешканці новобудов часто стикаються з проблемою псевдо-ОСББ, які створюють самі забудовники, щоб заробляти не тільки на продажі квадратних метрів, але й на обслуговуванні.
Про те, що змінилося за три роки після ухвалення закону та як закрити білі плями законодавства о 21:10 у програмі «Реформа» говоримо з начальницею управління житлової політики Мінрегіонбуду Світланою Старцевою. З координаторкою житлово-комунальних програм громадської мережі «ОПОРА» Тетяною Бойко та головою ОСББ у місті Бровари Андрієм Сауком говоримо про типові проблеми, з якими мають справу співвласники багатоквартирних будинків та чи готова держава допомагати у їх вирішенні.
Програма «Реформа» присвячена трансформації українського суспільства і виходить в прямому ефірі на Громадському щопонеділка о 21:00. Ведучий програми Андрій Андрушків запрошує на ефір реформаторів від влади і громадськості, аналітиків та чиновників, аби розуміти реальний хід реформ.
Також дивіться:
«Громадське.Схід», «Громадське.Крим», «Громадське.Світ», «Простономіка».
Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами. Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в більш ніж 80 кабельних та цифрових мережах.
Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.