Twitter тестує програму для боротьби з дезінформацією
Адміністрація Twitter 25 січня представила експериментальний проєкт Birdwatch. Користувачі зможуть позначати інформацію, яка, на їхню думку, може вводити в оману.
Про це повідомив віцепрезидент Twitter Кіт Коулман у блозі компанії.
Він зазначив, що під час виборів у США збільшилася кількість фейків. Тому соцмережа вирішила запустити цей проєкт. Користувачі самі будуть позначати оманливі твіти та додавати факти для кращого розуміння інформації.
«Наша мета — побудувати Birdwatch у відкритому просторі та забезпечити його формування спільнотою Twitter», — пише Коулман.
Для участі в тестуванні програми потрібно подати заявку. Користувачі можуть писати коментарі, щоб реагувати на неправдиву інформацію. Наразі ці відгуки не оприлюднються в соцмережі. На першому етапі пілотного проєкту їх можна буде переглянути лише на сайті Birdwatch.
Також можна оцінювати примітки інших користувачів для більшої ефективності програми. Відгуки не впливатимуть на добірку рекомендацій у соцмережі. Наразі дата офіційного запуску Birdwatch невідома.
Боротьба з фейками
У 2020 році Twitter почав попереджати про дезінформацію. Найчастіше це були фейки про коронавірус та вибори в США. Так, у травні Twitter запровадив спеціальне маркування для дописів, які містять неправдиву або суперечливу інформацію про коронавірус.
Хоча маркувати дописи соцмережа почала з 11 травня, однак нововведення зачепили й ті повідомлення, які були опубліковані раніше. Мітки містять посилання на сторінку у Twitter або на зовнішнє перевірене джерело з додатковою інформацією.
Авторка: Марія Марчук