У Києві презентували сайт служби з питань ЖКГ із розширеними послугами

У Києві презентували сайт Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ із розширеним спектром сервісів

У Києві презентували сайт Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ із розширеним спектром сервісів.

Про це йдеться на сайті Київської міської держадміністрації.

Відтепер на сайті можна як дізнатися про причини відключення послуг і залишити заявку про аварійні ситуації, так і отримати інформацію про обслуговуючу організацію, наявність будинкового лічильника тепла, отримувати оперативні повідомлення на пошту та інше.

За словами керівника Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557 Олександра Поповцева, для початку роботи із сайтом необхідно авторизуватися.

Якщо при реєстрації залишити електронну пошту, то надалі користувачу приходитимуть повідомлення про планові відключення послуг або поточні відключення через аварійні випадки. У повідомленнях будуть відображені причини відключення і терміни відновлення послуги.

Поповцев зазначив, що на сайті можна вказувати кілька адрес, щоб відслідковувати стан надання послуг, наприклад, у будинку батьків.

Окремою рубрикою на сайті виокремлені питання щодо «Київводоканалу», де можна, зазначивши номер особового рахунку, звірити та оновити показання квартирного лічильника та оплатити послугу.

«Актуальною зі стартом опалювального сезону стане рубрика, що стосується наявності теплового будинкового приладу обліку та інформації про спільне зняття показань із приладу. Це можна також зробити через сайт 1557», – сказав  Поповцев.

Він наголосив, що у сервісі відображені будинки, які обслуговуються комунальними ЖЕДами або ті ОСББ та ЖБК, що уклали договір із 1557. Тому, щоб користуватися сервісом, необхідно укласти відповідну угоду.

Раніше у Києві запустили чат-бот у Facebook для сплати комунальних послуг.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram