У Києві запустили чат-бот у Facebook для сплати комунальних послуг

Watch on YouTube

Комунальне підприємства «Головний інформаційно—обчислювальний центр» заявило про запуск оплати комуналки через чат—бота в Facebook Messenger.

Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» заявило про запуск оплати комуналки через чат-бота в Facebook Messenger.

Як повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації, бот реагує на ключові слова та дозволяє приєднати до одного профілю у Facebook один чи декілька об’єктів, а також частково чи повністю сплатити рахунки за комунальні послуги.

Аккаунт прив’язаний до ID-коду або QR-коду, зазначених у паперовій квитанції, який вводиться одноразово, при первинній авторизації.

Картку для сплати потрібно вводити щоразу, адже це питання безпеки, повідомляють у КП «ГІОЦ».

Щоб скористатися послугою, необхідно авторизуватися через мережу Facebook, за допомогою програми Messenger створити нове повідомлення, ввівши в графі адресата слово «ГІОЦ», або відправити повідомлення на сторінці:

Для авторизації необхідно сфотографувати QR-код, який розміщено на квитанції, або ввести платіжний ID-код. Після авторизації необхідно ввести запитання, наприклад, комунальні послуги, опалення тощо.

Нагадаємо, з 1 березня платіжки за електроенергію зростуть на 38 грн для 60% споживачів.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram