У Києві замінять соціальні постери про прибирання за собаками після скарги

Компанія ЛавГав пообіцяла замінити в Києві соціальні постери про прибирання за собаками після того, як до них звернулася одна з героїнь фото, використаних у рекламі.

Компанія ЛавГав пообіцяла замінити в Києві соціальні постери про прибирання за собаками після того, як до них звернулася одна з героїнь фото, використаних у рекламі.

Про це у Facebook повідомила сама учасниця фотосесії для проекту Анна Яковенко.

Дівчина розповіла, що вона та її пес знялися у 2017 році в соціальній рекламі, яка закликає прибирати за своїми собаками.

«Але який там конкретно буде текст, я не знала», — написала вона.

Зазначимо, що на постері йдеться: «Не доїдай — прибирай. 85% домашніх собак іноді їдять екскременти».

Дівчина обурилася з цього приводу, бо вважає, що цей «дуже двозначний» напис ображає не тільки її та її домашню тварину, а й усіх «собачників».

Учасниця соціальної реклами зазначила, що зв’язалася с директором компанії ЛавГав і він пообіцяв прибрати ці постери не пізніше вівторка.

Нагадаємо, Окружний адміністративний суд Києва відкрив провадження щодо «соціальної реклами» Генеральної прокуратури від імені Юрія Луценка. У цій справі до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення подав позов Центр протидії корупції.

/Павло Калашник