У США родина судиться з додатком для трейдингу через самогубство сина. Він випадково вважав, що заборгував $730 тисяч
20—річний Алекс Кернс із США у червні 2020 року наклав на себе руки, оскільки помилково вважав, що заборгував компанії для трейдингу Robinhood 730 тисяч доларів. Тепер його батьки подали позов проти сервісу через недостатню підтримку клієнтів.
Про це повідомляє CBS News.
Ден та Дороті Кернс розповіли, що їхній син відкрив рахунок у Robinhood незадовго до того, як закінчував середню школу. Батьки не були проти того, що Алекс торгує акціями, але просили його бути відповідальним, оскільки хлопець не мав досвіду.
Вони кажуть, що не знали, що додаток також дозволив їхньому сину купувати та продавати опціони — ризикований фінансовий інструмент — попри відсутність фінансового досвіду. У родині вважають, що саме недосвідченість призвела до неприємностей.
11 червня хлопець побачив, що його рахунок заблокований через борг у 730 тисяч доларів. Також компанія надіслала Алексу лист із вимогою «негайно вжити заходів» та виплатити 170 тисяч доларів за декілька днів.
У Robinhood не було номера телефону служби з обслуговування клієнтів, але хлопець надіслав електронний лист у службу підтримки, у якому просив роз'яснити ситуацію. Натомість отримав автоматичну відповідь про те, що з ним зв'яжуться. Пізніше цього ж дня, 12 червня, поліцейський повідомив, що Алекс мертвий. Хлопець залишив батькам записку, де зазначив, що не розуміє, що сталося в додатку.
Наступного дня після смерті хлопця Robinhood надіслав електронний лист про те, що насправді Алекс нічого не заборгував і тепер його рахунок знову доступний.
«Вони не забезпечують жодного механізму, щоб у реальному часі отримати відповіді на запитання, чи то телефоном, чи електронною поштою», — зазначив адвокат сім'ї Ітан Браун. Ден і Дороті Кернс вважають, що якби служба підтримки оперативно відповіла на запитання їхнього сина, він би був живий.
У позові, який передали до суду в штаті Каліфорнія, родина звинувачує Robinhood у несправедливій діловій практиці — у надсиланні «оманливих повідомлень», які призвели до «паніки та плутанини» і до смерті Алекса.
Robinhood у коментарі BBC розповіли, що з червня 2020-го змінили підхід до роботи, зокрема надають більше навчальних матеріалів та переглянули вимоги до досвіду користувачів.
Також у компанії кажуть, що з грудня працює телефонна служба підтримки для клієнтів, які мають опціони.
Куди звертатися по психологічну допомогу?
У Києві працює цілодобовий «Телефон довіри» Центру медико-психологічної допомоги та профілактики кризових станів:
- 044 456 17 02;
- 044 456 17 25.
В Україні цілодобово працює «гаряча лінія» з попередження суїцидів та психологічної підтримки Lifeline Ukraine для ветеранів за номером 7333.
За номером 0-800-501-701 працює Всеукраїнський телефон довіри.