У Великій Британії заборонили рекламу Calvin Klein через сексуальну об’єктивацію співачки
Рекламний ролик бренду Calvin Klein із зображенням британської співачки FKA Twigs був заборонений Управлінням зі стандартів реклами Великої Британії (ASA) через сексуальну об’єктивацію.
Про це пише Guardian.
На постері співачка була зображена в накинутій на тіло сорочці, що відкриває частину грудей і сідниць. Дві людини поскаржилися на зображення, стверджуючи, що воно неприпустимо сексуалізує жінку.
ASA погодилася, зазначивши в заяві, що у рекламі було використано оголене тіло, і зосередження було на фізичних рисах співачки, а не на одязі. Крім того, «композиція зображення спрямовує увагу глядачів на тіло моделі, а не на рекламований одяг».
У рішенні зазначили, що реклама, яка вперше з'явилася у квітні 2023 року, «не повинна знову з'являтися у вигляді, щодо якого надійшла скарга». Також скарги надійшли й щодо двох рекламних роликів Calvin Klein із зображенням моделі Кендалл Дженнер, але ASA визнала їх прийнятними.
Бренд Calvin Klein став на захист реклам, сказавши, що «зображення не були вульгарними, вони являли собою двох впевнених і сильних жінок, які вирішили ідентифікувати себе з брендом Calvin Klein», а пози на світлинах були «природними та нейтральними».
Вони також підкреслили, що FKA Twigs і Дженнер співпрацювали з компанією та схвалили зображення. У Calvin Klein також підкреслили, що в одній кампанії були представлені й чоловіки-моделі.