Українці стали частіше скаржитися на інтернет-магазини — Держспоживслужба
Кількість скарг на інтернет—магазини в Україні за останній рік зросла на 10%. Наразі близько 7% всіх скарг громадян до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держспоживслужби) стосуються придбаних через інтернет товарів.
Про це повідомив начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Держпродспоживслужби Олег Кобельков під час круглого столу, організованого FinClub.
«Хочу звернути увагу, що 7% звернень громадян стосується придбання товарів через Інтернет або поза торговельними та офісними приміщеннями. У 2017 році це було 6,5%, у 2018-му трохи менше — 6,3%. Зараз — 7%, зростання на 10% (або 0,7 відсоткового пункта)», — повідомив Кобельков.
За його даними, найбільше українці скаржаться на придбані непродовольчі товари та послуги. При цьому близько 29% скарг стосуються якості житлово-комунальних послуг.
Загалом від початку 2019 року до Держспоживслужби надійшло 15 тисяч скарг та звернень громадян. При цьому ефективність розгляду таких звернень за останні роки суттєво зменшилася, через те, що наразі держслужбовцям стало складніше ідентифікувати продавців.
Нагадаємо, що у березні 2019 року в Україні скасували необхідність ведення книжок скарг та пропозицій.