Українські музеї взяли участь у міжнародному соцмережевому флешмобі «LinkedIn, Facebook, Instagram, Tinder»
Музеї України долучилися до флешмобу «LinkedIn, Facebook, Instagram, Tinder», в якому користувачі інтернету показують, наскільки відмінними є їхні профілі в цих соцмережах.
Національний музей Тараса Шевченка, Київ:
Одеський художній музей: «Найкращі чоловіки чекають на вас не лише в соцмережах ;)»
Національний художній музей України (НАМУ), Київ: «Де б не постили світлину, головне — це стильний впізнаваний аксесуар, як, наприклад, капелюх.🎩 Хлопці з полотен НАМУ довели це беззаперечно».
Музей Івана Гончара, Київ: «Думаємо, що у будь-якій ситуації варто залишатися вірними собі та почуватися комфортно😜»
Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків, Київ:
Херсонський обласний краєзнавчий музей теж оголосив про приєднання до флешмобу:
Дніпропетровський національний історичний музей імені Яворницького: «Соціально активні ідоли ;)»
Нагадаємо, флешмоб розпочала американська кантрі-співачка Доллі Партон. Він має на меті показати, як люди поводять себе у різних соціальних мережах.
Люди роблять колажі з чотирьох фотографій, які показують, як вони хочуть виглядати в різних соцмережах. Найчастіше для нього використовують діловий LinkedIn, сімейний Facebook, Instagram, у якому полюбляють вихвалятися, і Tinder, де люди часто намагаються спокусити когось.
До флешмобу вже приєдналися десятки знаменитостей.