Музеї світу долучилися до флешмобу «LinkedIn, Facebook, Instagram, Tinder», в якому користувачі інтернету показують, наскільки відмінними є їхні профілі в цих соцмережах.

Музей мистецтва Метрополітен, Нью-Йорк (США): «Ви можете побачити нас на полотні, папері, в мармурі, глині... і в Tinder ;)»

Національна портретна галерея в Лондоні, Велика Британія: «Не могли стриматися, аби не взяти участі у флешмобі. А який із профілів — ваш улюблений?»

Американський музей природознавства, Нью-Йорк, США: «Знайшли музей, який може бути всяким ;)»

Art Basel, Базель (Швейцарія): «Вечірка триває!»

Музей д'Орсе, Париж (Франція): «Підтримуємо флешмоб! Приходьте в музей, в якому є все (нас хіба в Tinder нема ;))»

Музей ван Гога, Амстердам (Нідерланди): «Вінсент умів вписуватися в середовище».

Королівський Тиррелівський музей палеонтології (Канада): «Багатоликість канадського музею динозаврів».

Нагадаємо, флешмоб розпочала американська кантрі-співачка Доллі Партон. Він має на меті показати, як люди поводять себе у різних соціальних мережах.

Люди роблять колажі з чотирьох фотографій, які показують, як вони хочуть виглядати в різних соцмережах. Найчастіше для нього використовують діловий LinkedIn, сімейний Facebook, Instagram, у якому полюбляють вихвалятися, і Tinder, де люди часто намагаються спокусити когось.

До флешмобу вже приєдналися десятки знаменитостей.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile