«Укрзалізниця» запустила чат-бот у месенджерах для купівлі квитків і їжі. Щоправда, поки лише для Інтерсіті+

«Укрзалізниця» 12 січня запустила свій перший чат—бот у Viber та Telegram. Він дозволить громадянам купувати та повертати квитки, замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху. Діє чат—бот поки лише для поїздів Інтерсіті+.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

Платити за квитки можна безпосередньо в боті (у Viberабо Telegram). Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

«Укрзалізниця» реалізувала цей проєкт спільно з технологічним партнером Visa та американською компанією Middleware Inc. Вона першою у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті більш безпечними.

Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і надає можливість зворотного зв'язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Про плани розширити використання бота на інші поїзди «Укрзалізниця» поки не повідомляла.