Укрзалізниця збудувала додаткову колію до Волновахи за 460 млн грн
Укрзалізниця закінчила будівництво колії на перегоні Зачатівська—Роз’їзд — Хлібодарівка, що дозволило зробити ділянку залізниці Волноваха — Комиш—Зоря повністю двоколійною.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
«Модернізація стратегічної залізничної гілки Волноваха-Комиш-Зоря — це найпотужніше будівництво нової колії за часів незалежної України, яке тривало кілька років, аби безперебійно курсували пасажирські, приміські та вантажні поїзди. Загалом Укрзалізниця збудувала понад 34,4 км нових колій, завдяки чому значно збільшила можливості для транспортування вантажів у стратегічному маріупольському напрямку», — повідомили у державній компанії.
Там зазначають, що після модернізації залізниці на з Волновахи до Комиш-Зорі можуть проходити 49 пар поїздів проти 20 пар, які проходили там раніше.
Про початок реконструкції цієї ділянки залізниці повідомляли у червні 2019 року.
«Залізнична гілка Волноваха-Комиш-Зоря стане повністю двоколійною. На Донеччині триває найпотужніше будівництво нової колії за часів незалежної історії України», — заявляв голова УЗ Євген Кравцов.
Раніше голова Укрзалізниці Євген Кравцов повідомив, що до кінця 2019 року на українську залізницю вийдуть перші приватні перевізники.
Нагадаємо, що прем'єр-міністр України Олексій Гончарук пропонував розділити Укрзалізницю на 3 компанії, 2 з яких приватизувати. У державній власності, відповідно до задуму прем'єра, має залишитися лише залізничне полотно.
Напередодні голова Укрзалізниці Євген Кравцов пропонував продати частину акцій Укрзалізниці приватним компаніям для залучення інвестицій.