Вантажні локомотиви в Польщі переведуть на водневе паливо
Польська компанія, що займається вантажними залізничними перевезеннями, PKP Cargo, заявила про розробку нових типів вантажних локомотивів, які будуть використовувати водневе паливо.
Польська компанія, що займається вантажними залізничними перевезеннями, PKP Cargo, заявила про розробку нових типів вантажних локомотивів, які будуть використовувати водневе паливо.
Про це повідомляє «Центр транспортних стратегій».
Зокрема, переговори про розробку нових локомотивів розпочались з польською вугільною компанією JSW.
Метою розробки нових локомотивів є бажання польських вантажних перевізників зменшити споживання енергетичних ресурсів, а також зменшити негативний вплив на довкілля від викидів продуктів спалення мазуту та вугілля.
За даними ЦСТ, подібний локомотив уже розробили у французькій компанії Alstom.
Напередодні Alstom заявили, що нададуть Укрзалізниці локомотив для тестування в умовах України.
Нагадаємо, 23 лютого Укрзалізниця та американська корпорація General Electric підписали мільярдний контракт. Рамкова угода передбачає модернізацію локомотивів та будівництво нових. Однією з умов угоди є локалізація виробництва локомотивів в Україні: на першому етапі — 10%, пізніше — 40%.
Наприкінці 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 %. Їх виробництво стартує на початку 2018 року в США, і перші поставки заплановані вже цієї осені. Загалом за 15 років УЗ планує закупити до 225 нових тепловозів та модернізувати до 75 існуючих.
Також в ЄБРР оголосили, що можуть надати додатковий кредит Укрзалізниці на купівлю вагонів.
Українські заводи отримають близько $400 млн прямих інвестицій від вартості угоди з General Electric.
Також наріше стало відомо, що автомобілебудівна компанія Nissan повідомила, що вирішила заморозити проект розробки автомобіля на водневих паливних елементах.