WarnerMedia та Discovery оголосили про злиття. Усе для того, щоб утерти носа Netflix та Disney+
Корпорація WarnerMedia, якій належить, зокрема, стримінговий сервіс HBO Max, оголосила про злиття з медіакомпанією Discovery, щоб створити нового медіагіганта та скласти конкуренцію Netflix і Disney+.
Про це повідомляє CNN, яке також належить WarnerMedia.
WarnerMedia, відома франшизами про Бетмена та Гаррі Поттера, стане окремим бізнесом свого власника — конгломерату AT&T — та об’єднається з Discovery.
У новій компанії 71% отримають акціонери AT&T, 29% — акціонери Discovery. Сума угоди становитиме 43 мільярди доларів. Вона набуде чинності у середині 2022 року. Як назвуть об’єднання — поки не уточнюють.
У нову компанію увійдуть Warner Bros. і її дочірні підрозділи: мережа HBO, онлайн-кінотеатр HBO Max, телеканали CNN, TNT, TBS і Discovery Channel, стрімінговий сервіс Discovery+, а також кіностудія DC Entertainment.
На тлі новин про угоду акції Discovery уже зросли на 16%, AT&T — на 3%.
Боротьба за стримінг
Злиття WarnerMedia і Discovery дозволить їм передовсім зміцнити свої позиції на ринку стрімінгових сервісів та дасть змогу конкурувати з такими медіагігантами, як Netflix та Disney.
Угода створить платформу, якій належатимуть права на фільми та телепередачі Warner Bros (зокрема «Друзі» і «Теорія великого вибуху»), HBO (зокрема «Гра престолів»), а також реаліті-шоу Discovery про природу, кулінарію тощо.
У AT&T і Discovery заявили, що об'єднання призведе до оптимізації витрат щонайменше на 3 млрд доларів на рік, зокрема шляхом зменшення робочих місць. Ці гроші планують проінвестувати у контент та цифрові інновації.
Про конкурентів
За останні 1,5 року запрацювала низка нових стрімінгових сервісів, а аудиторія найбільших сягнула сотень мільйонів людей. Так, Disney+ передплачують понад 100 мільйонів користувачів, Netflix — 200 мільйонів, а Prime Video від Amazon має понад 200 мільйонів постійних користувачів.
HBO Max наразі має близько 64 мільйонів передплатників по всьому світу. Discovery, якій належать Animal Planet і канал Discovery, охоплює понад 88 мільйонів будинків у США і має 15 мільйонів передплатників свого сервісу Discovery+, який запустила у січні.