Засновники Dolce&Gabbana вибачились перед китайцями за скандал довкола реклами бренду

Засновники італійського дому моди Dolce&Gabbana Доменіко Дольче і Стефано Габбана вибачились перед китайським народом за скандал навколо реклами та показу бренду у Шанхаї.

Шоу скасували після того, як користувачі розкритикували D&G за расистську рекламу в Instragram, а в китайській соцмережі Weibo з’явилися нібито скріншоти особистої переписки Стефано Ґаббана, в якій він називає китайців «дурними», а Китай — країною фекалій.

«Останні декілька днів ми довго і з великим сумом думали про все те, що трапилося і що ми викликали у вашій країні, і ми дуже шкодуємо про це», — заявив Доменіко Дольче.

Стефано Габбана вибачився перед усіма китайцями світу і запевнив, що дуже серйозно ставиться до цього повідомлення. Дизайнери виразили захоплення культурою Китаю і запевнили, що ніколи не забудуть цей досвід і будуть працювати над тим, щоб стати кращими.

Нагадаємо, 22 листопада у Китаї скасували масштабний показ Dolce&Gabbana через скандал у соцмережах. «Велике шоу» мало стати одним з найбільших показів бренду. Спершу користувачі Instagram розкритикували рекламні ролики D&G, присвячені цій події, звинувативши їх у расизмі. Згодом в мережі з’явились витяги нібито з переписки одного засновників D&G Стефано Ґаббана, в яких він грубо відкликається про Китай та китайців.

Згодом китайські магазини почали відмовлятися від товарів D&G.

/Лев Коротаєвський