У Китаї скасували масштабний показ Dolce&Gabbana: одного з засновників звинуватили у расизмі

Італійський дім моди Dolce&Gabbana скасував великий показ у Шанхаї через звинувачення у расизмі на адресу одного із засновників.

Спершу користувачі Instagram розкритикували рекламні ролики D&G, присвячені цій події, звинувативши їх у расизмі. Згодом в мережі з’явились витяги нібито з переписки одного засновників D&G Стефано Ґаббана, в яких він грубо відкликається про Китай та китайців.

«Підігріваючи» публіку перед своїм «великим шоу» у Китаї, D&G запустила рекламну кампанію в Instagram: у серії жартівливих відео-роликів китаянка намагається їсти європейські страви паличками для їжі.

Після того, як деякі користувачі назвали рекламу расистською, в китайській соцмережі Weibo з’явилися нібито скріншоти особистої переписки Стефано Ґаббана, в якій він називає китайців «дурними», а Китай — країною фекалій.

Після цього сам Ґаббана і офіційний акаунт D&G в Instagram заявили, що облікові записи дому та його засновника зламали і запевнили, що вони «не відчувають нічого крім поваги до Китаю та китайців».

Про скасування свого шоу D&G заявили 21 листопада. У своєму зверненні засновники бренду Доменіко Долче та Стефано Ґаббана заявили, що провести великий показ «з любов’ю та пристрастю до Китаю» було їх мрією і вони «від усього серця» вибачились за останні події і подякували всім, хто любить Dolce&Gabbana.

«Те, що сталося сьогодні — велике нещастя не тільки для нас, але й для всіх тих людей, які цілодобово працювали», — наголосили засновники D&G.

The Great Show модного дому Dolce&Gabbana у Шанхаї мав стати одним з найбільших показів в історії бренду — понад 300 одиниць, 140 моделей і 1,4 тисячі глядачів. D&G планувала таким чином вшанувати працівників країни, які, за деякими даними, приносять бренду до 30% всього прибутку.

Крім того, після скандалу товари бренду почали зникати з роздрібної торгівлі у Китаї.

Як повідомляє Associated Press, станом на 22 листопада пошук таких популярних китайських торгівельних онлайн-мереж, як Tmall та JD.com не видав жодного найменування, пов’язаного з Dolce&Gabbana.

Нагадаємо, 23 жовтня помер один із засновників модного бренду United Colors of Benetton Джилберто Беннетон.

25 вересня американська компанія Michael Kors Holdings придбала італійський будинок моди Versace за 1,8 мільярда євро, що становить близько 2,2 мільярда доларів.

/Лев Коротаєвський