Міноборони звинуватили у плагіаті сюжету для соціальної реклами

Міністерство оборони України опублікувало відео соціальної реклами «Ми нація», яке звинуватили у плагіаті реклами Jeep. 10 років тому її транслювали під час Супербоулу — фінальної гри сезону в професійному американському футболі.

Першою на подібність двох відеороликів звернула увагу журналістка Марина Данилюк-Єрмолаєва.

За її словами, навіть гасло, яке використали у відео українського Міноборони — «Ми чекаємо, ми віримо, ми молимось» — насправді належить Назва спецпризначенців Військово-морських сил США«морським котикам».

Артоглядачка Лєна Чиченіна також каже, що обидва відео майже повністю однакові: збігається хронометраж і сюжет, у якому розповідають про те, що військових дуже чекають їхні родини та знайомі. За словами Чиченіної, ситуація в Україні відрізняється від американської, а посил відео для українців має бути інший.

Вона також стверджує, що ролик знімала компанія Good Media, яка належить дружині ексзаступника голови Офісу президента Кирила Тимошенка. Він сам тепер працює радником міністра оборони Рустема Умєрова, займаючись медіа та комунікаціями, а також координуючи інформаційну політику в міністерстві та підпорядкованих структурах.

Журналістка Наталя Наумова Реєнт прокоментувала ролик Міноборони, сказавши, що це «або нагла крадіжка, або незрозуміло, навіщо куплені права».

«Скільки працювала в медіа, стільки стикалася з різним плагіатом. У мікронюансах, у легесеньких натяках, та він завжди був образливим і міг існувати лише поза етикою. Міністерство оборони України, скільки на це витрачено податків?» — написала вона.

Тим часом народна депутатка Ірина Геращенко заявила, що готує запит щодо того, скільки коштів з бюджету витратили на розробку цього відео: «Кажуть, тільки за локації виклали 200 тисяч грн. Головне, скільки взяли за “розробку ідеї”? Готуємо запит».