«Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі квитків після масштабної кібератаки: це зайняло 89 годин

«Укрзалізниця» відновила продаж квитків через застосунок і сайт, які не працювали після масштабної кібератаки.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Відновити роботу онлайн-сервісів вдалося лише за 89 годин безперервної роботи. Однак спершу працюватиме тільки їхній базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки впродовж наступних 20 днів.

Крім того, по всій країні «для підстраховки» вокзали та каси продовжують роботу в посиленому режимі. Водночас досі триває робота над відновленням інших сервісів залізниці, зокрема клієнтських. В «Укрзалізниці» запевнили, що внаслідок кібератаки витоку жодної чутливої інформації не було.

Доповнено о 8:22. У компанії попередили, що система онлайн-продажу квитків зараз переживає пікові навантаження, тому можливі тимчасові технічні перебої в її роботі. Пасажирів просять користуватись застосунком лише в разі потреби в терміновій подорожі.

Архіви квитків, придбаних раніше, в застосунку недоступні, але лишаються дійсними — їхні PDF-дублікати треба шукати на електронній пошті пасажира. Для посадки також можна використати скріншоти квитків з застосунку, або квитанцію про оплату з банківського застосунку.

Повернути квитки та кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.

Що відомо про збій в «Укрзалізниці»?

23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій, через який не працювали онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок та сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги.

Наступного дня компанія-перевізник повідомила, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків лишався недоступним, тож протягом 24-26 березня «Укрзалізниця» працювала в офлайн-режимі.

На тлі цього компанія запровадила компенсаційні пропозиції, серед яких безплатне приймання у платні зали очікування, а також безплатний чай на борту для пасажирів із паперовими квитками, придбаними в період хакерської атаки.

Для відновлення після збою фахівці «Укрзалізниці» співпрацювали з кібердепартаментом Служби безпеки України.