«Укрзалізниця» запевнила, що під час кібератаки не було витоку військових чи персональних даних
Під час кібератаки на «Укрзалізницю» не було витоку персональних даних пасажирів або інформації про військові вантажі, адже система їх не зберігає.
Про це розповів голова правління «Укрзалізниці» Олександр Перцовський, передає «Новини.LIVE».
За його словами, інформація про військові вантажі в системах УЗ не зберігається, оскільки для цього існує інший захищений документообіг через закриті канали зв’язку з дотриманням протоколів.
«Навіть якщо ворог намагався отримати цю інформацію, то вона захищена», — додав він.
«Укрзалізниця» не зберігає і персональних даних пасажирів. Перцовський зауважив, що, наприклад, під час обміну даних із «Дією», компанія отримує від системи лише підтвердження щодо певних людей.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» відновила продаж квитків через застосунок і сайт, які не працювали після масштабної кібератаки.
Що відомо про збій в «Укрзалізниці»?
23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій, через який не працювали онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок і сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги.
Наступного дня компанія-перевізник повідомила, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків лишався недоступним, тож протягом 24-26 березня «Укрзалізниця» працювала в офлайн-режимі.
На тлі цього компанія запровадила компенсаційні пропозиції, серед яких безплатне приймання у платні зали очікування, а також безплатний чай на борту для пасажирів із паперовими квитками, придбаними в період хакерської атаки.
Для відновлення після збою фахівці «Укрзалізниці» співпрацювали з кібердепартаментом Служби безпеки України.