Правозахисники критикують рекламу в метро Києва про «загрозу» деокупованих територій
Британська благодійна організація з гуманітарного розмінування HALO Trust розмістила в київському метро рекламний банер про небезпеку на деокупованих територіях. Правозахисники розкритикували її.
Про це пише Центр прав людини ZMINА.
На банері зображено жінку з дітьми, а також розміщено підпис «Після деокупації території можуть нести загрозу» і заклик «не поспішати повертатися».
У мережі почали критикувати меседж реклами, стверджуючи, що заклик до протимінної безпеки подали як ствердження небезпечності деокупованих територій, які для багатьох людей є батьківщиною.
Засновниця Кримського правозахисного центру «Дія» Олександра Дворецька вважає, що з банера випливає, що «несуть загрозу — люди». За її словами, така реклама є шкідливою.
«Як результат — за гроші, які виділені нам на допомогу на протимінну безпеку, ми отримуємо рекламу, що відлякує наших громадян. І це на багатотисячну щоденну аудиторію “Київського метрополітену”», — написала вона.
Адвокаційна директорка ZMINА Альона Луньова також назвала рекламу «шкідництвом», розкритикувавши відсутність у ній згадок про мінну небезпеку. Натомість у ній зобразили жінку з дітьми, і через це меседж реклами можна сприйняти як «не варто деокуповувати, бо небезпечно», вважає вона.