У Німеччині великий онлайн-магазин прибрав з продажу хіджаби для дівчаток після критики в соцмережах

Німецький онлайн-майданчик з продажу одягу Otto, який у Німеччині називають другим за популярністю після Amazon, викликав обурення в соціальних мережах, запропонувавши хіджаби для дівчаток віком від п’яти до восьми років. Зазнавши критики, мережа призупинили продаж товару.

Про це пишуть Welt та t-online.

Критики зазнала сукня із пришитою хусткою, яку на сайті магазину описували як «ідеальне поєднання витонченості та комфорту», що забезпечить «маленькій принцесі приємні та стильні враження під час молитви».

В описі товару вказувалось, що він призначений для дітей віком від п’яти років. Саме це викликало суперечку в соціальних мережах, а дехто з користувачів після цього оголосив магазину бойкот.

До дискусії долучилися також політики. Так, представник «Вільної демократичної партії» Джеральд Ульріх заявив, що німецьке суспільство є «вільним та відкритим, де дітей не змушують носити хустки», і закликав Otto прибрати товар.

В Otto пояснили, що хіджаби для дітей пропонував партнер магазину — роздрібний продавець. Загалом на сайті Otto свої товари продають близько 6200 продавців.

Після суспільного обурення, продаж ісламського одягу для дівчаток призупинили. Як пояснили в Otto, хоч продаж молитовного одягу та хіджабів не заборонений у Німеччині, їм потрібен час, «щоб прояснити, як поводитися з релігійними символами будь-якого роду в продуктах, пов’язаних з дітьми, у майбутньому».

Водночас компанія заявила, що продовжить «постійно нагадувати громадськості, економіці та суспільству про те, наскільки важливими є повага та справедливість», а також додала, що «цінує різноманітність і ставить до цього серйозно».