Finnair не планує виплачувати компенсації за понад 70 скасованих рейсів через проблеми з чохлами — Yle

Ілюстративне фото. Літак компанії Finnair
Ілюстративне фото. Літак компанії FinnairAlan Wilson / Wikimedia

Фінський державний авіаперевізник Finnair не має наміру виплачувати пасажирам компенсацію за скасовані рейси після неправильного очищення сидінь. Загалом ця проблема вплинула на подорожі щонайменше 12 000 людей.

Про це пише Yle з посиланням на клієнта Finnair.

За словами пасажира, він мав вилетіти до Центральної Європи, проте його рейс скасували. Тож він звернувся до Finnair з проханням надати компенсацію, але там відповіли, що не виплачуватимуть гроші.

Згідно з правами авіапасажирів ЄС, клієнти авіакомпаній мають право на відшкодування, якщо про скасування рейсу їм повідомили менш ніж за 14 днів до дати вильоту.

Однак зі скриншоту з відповіддю Finnair зрозуміло, що компанія посилається на виняткові обставини. Зокрема, пояснює, що скасування рейсів було пов’язано з виробничим дефектом чохлів сидінь літака, тобто зовнішньою причиною щодо Finnair.

А втім, у своєму повідомленні Finnair зазначає, що ситуація все ще розслідується, і тому може змінитися.

Директор з комунікацій Finnair Пяйвіт Таллквіст підтвердив Yle, що наразі авіакомпанія не планує виплачувати стандартну компенсацію за рейси, затримані або скасовані через неправильне очищення сидінь. Він запевнив, що компанія зв’яжеться з клієнтами, які подали заявки на відшкодування, якщо змінить своє рішення.

«Зараз ми зосереджені на тому, щоб якомога швидше повернути всі літаки в експлуатацію», — пояснив Таллквіст.

Що передувало?

Минулого тижня (13-19 жовтня) Finnair був змушений призупинити експлуатацію восьми літаків через те, що чохли пасажирських сидінь промили водою, не перевіривши вплив такого методу очищення на вогнезахист матеріалу.

Річ у тім, що тканини для сидінь літаків виготовляються зі спеціального матеріалу, стійкого до вогню та зносу. Миття водою або звичайними мийними засобами може деформувати волокна тканини.

Унаслідок цього понад 70 рейсів Finnair скасували, що вплинуло на подорожі щонайменше 12 000 людей.

Щодня фінський авіаперевізник виконує близько 300 рейсів, перевозячи близько 30 000 пасажирів.