Apple критикують за рекламу нового iPad, у якій гідравлічний прес нищить культурні надбання людства

Скриншот з нової реклами iPad
Скриншот з нової реклами iPadApple

Компанія Apple зіткнулася з негативною реакцією в інтернеті через рекламу свого нового iPad. У ній представлений гідравлічний прес промислового розміру, що розчавлює різні предмети і гаджети, серед яких музичні інструменти та книги.

Про це пише Guardian.

У рекламі, опублікованій виконавчим директором Apple Тімом Куком, показано, як прес розчавлює безліч предметів — від піаніно та метронома до банок з фарбою та настільної гри — перш ніж на їхньому місці з’являється один лише iPad Pro.

Далі голос за кадром говорить: «Найпотужніший iPad у світі також є найтоншим».

Натяк на те, що iPad може втиснути культурні досягнення людства в об’єкт товщиною 5 мм, по-різному сприйняли користувачі соціальних мереж.

Наприклад, англійський актор Г'ю Ґрант написав, що ця реклама представляє «знищення людського досвіду, люб’язно надане Кремнієвою долиною».

Тим часом американська режисерка Жюстін Бейтман, яка критикувала вплив штучного інтелекту на свою індустрію, написала: «Чому Apple створила рекламу, яка руйнує мистецтво? Технології та штучний інтелект мають на меті знищити мистецтво та суспільство загалом».

Креативний директор британського маркетингового агентства Inkling Culture Крістофер Слевін написав: «Схоже, Apple сама стала Старшим Братом, непомітно формуючи наше цифрове життя в такий спосіб, що ми можемо не повністю зрозуміти чи ігнорувати. Нова реклама iPad Pro, хоч і приголомшлива, натякає на майбутнє, де наша творчість обмежується цифровими екранами, а вся фізичність розчавлюється під невпинним кроком технологій».

Інвестор із Кремнієвої долини Пол Грем висловив переконання, що покійний співзасновник Apple Стів Джобс ніколи не видав би таку рекламу, бо «йому було б дуже боляче дивитися на це».