В Instagram тестують рекламу, яку не можна «прокрутити»: майже як на YouTube
У соціальній мережі Instagram тестують рекламні оголошення, які не можна пропустити, а треба переглянути кілька секунд. Схожа функція, наприклад, є на платформі YouTube.
Про це пишуть TechCrunch та Business Insider.
Нову функцію «рекламної паузи» спочатку помітив користувач Instagram Ден Леві. На своїй сторінці в X він розповів, що застосунок не дозволяв йому «прокрутити» рекламу, як зазвичай.
В іншій публікації на цю тему на сайті Reddit користувач зазначив, що знайшов таке пояснення, клацнувши на іконку поряд із таймером зворотного відліку до закриття реклами: «Ви бачите рекламну паузу. Рекламні паузи — це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам доведеться переглянути оголошення, перш ніж продовжити перегляд».
Згодом представник компанії Meta, якій належить Instagram, підтвердив журналістам, що платформа почала тестувати рекламу, яку неможливо «прокрутити» упродовж короткого проміжку часу.
«Ми завжди тестуємо формати, які можуть підвищити цінність для рекламодавців. Якщо тестування призведе до будь-яких офіційних змін у продукті, ми надамо повідомлення», — сказав речник Meta.
Як зауважили журналісти, ця зміна призведе до того, що соціальна мережа стане більш схожою на безплатну версію YouTube, яка також вимагає від користувачів дивитися рекламу перед і під час перегляду відео.
- Поділитися: