Ексклюзивні матчі, партнерство з Netflix і боротьба з піратством. Як Setanta Sports популяризує в Україні якісний спортивний контент

З 2018-го в Україні працює міжнародний спортивний транслятор Setanta Sports. Однойменний телеканал почав мовлення в нашій країні 2019-го. А 2020-го компанія запустила другий спортивний канал Setanta Sports+.
Також Setanta Sports має стримінгову ОТТ-платформу, на якій українська авдиторія може переглядати ключові спортивні події України та світу й отримувати доступ до ексклюзивного контенту.
На старті нового спортивного сезону hromadske розповідає, який контент має в Україні найбільший попит, які переваги глядачам дає партнерство Setanta Sports із Netflix та які найцікавіші події можна побачити на платформі цієї осені.
Доступ до ексклюзивного контенту
Setanta Sports транслює спортивні змагання на двох лінійних телеканалах (Setanta Sports та Setanta Sports+), ОТТ-платформі та YouTube-каналі.
Показують:
- футбол — зокрема, Англійську Прем’єр-Лігу (АПЛ), німецьку Бундеслігу, Українську Прем’єр-Лігу (УПЛ) та нідерландську Ередивізі;
- теніс — Вімблдон, ATP, WTA та інші важливі турніри;
- «Формулу-1»;
- хокей — NHL;
- баскетбол — NBA та Євролігу;
- легкоатлетичні змагання — Діамантову лігу;
- бої змішаного стилю UFC тощо.
«АПЛ — найпопулярніша ліга світу. Це контент преміум якості, і ми пишаємося тим, що його транслюємо», — наголошує Ярослав Чуйко, Head of Brand у Setanta Sports.
Користувачі ОТТ-платформи — тобто офіційних застосунків Setanta Sports для смартфонів та телевізорів, а також вебсайту setantasports.com — отримують доступ до ексклюзивів — наприклад, до трансляцій футбольних матчів, які фізично неможливо показати на лінійних телеканалах, бо вони відбуваються одночасно.
«Якщо на одному телеканалі транслюють матч за участю “Манчестер Сіті”, на іншому — “Манчестер Юнайтед”, а ви хочете подивитися матч “Арсеналу”, то в рамках двох ТВ-каналів це зробити неможливо. Проте на ОТТ-платформі ви точно переглянете цей матч — незалежно від розкладу й сітки мовлення на лінійних телеканалах — наживо та у записі», — пояснює Ярослав.
Також на ОТТ-платформі глядачі мають можливість переглянути документальні фільми на спортивну тематику.
Зростання авдиторії та підвищена цікавість до АПЛ
Станом на початок 2024 року Setanta Sports мала близько 4 мільйонів зареєстрованих користувачів, із яких у середньому 200 тисяч дивляться спортивні трансляції майже щодня.
Авдиторія двох лінійних каналів становить орієнтовно 2 мільйони домогосподарств. Проте точну цифру користувачів визначити складно, бо в кожному з господарств може проживати кілька людей.
Цьогоріч Setanta Sports здобула премію BigData UA в номінації «Найкращий спортивний телеканал України» за найбільшу кількість глядачів у своїй категорії.
Авдиторія Setanta Sports в Україні — це переважно чоловіки віком від 18 до 60 років. Проте жінки також дивляться спортивні змагання: зокрема, віддають перевагу тенісу та «Формулі-1».
Протягом минулого сезону, наголошують у компанії, суттєво виросла авдиторія АПЛ. Зростання пов’язане з цікавістю до матчів за участю українців — не лише Олександра Зінченка, який уже сім років грає в Англії, але й Михайла Мудрика, Іллі Забарного, Віталія Миколенка та Єгора Ярмолюка, які почали виступати за англійські клуби протягом останніх років.
Культура споживання контенту
Українці звикли споживати безплатний піратський контент: наша країна стабільно входить до десятки країн із найбільшою відвідуваністю піратських сайтів.
Водночас протягом останніх років, із появою на українському ринку відомих міжнародних «гравців» — стримінгових сервісів, ситуація поступово змінюється на краще.
Setanta Sports також прагне популяризувати культуру легального споживання контенту. Користувач ОТТ-платформи має змогу вибрати місячну або річну передплату та дивитися спорт легально.
«Раніше ситуація з піратством в Україні була набагато гіршою. Зараз глядачі починають розуміти, що існує легальний контент, за який необхідно платити, — пояснює заступник генерального директора Setanta Sports Бача Малазонія. — Наше завдання — постійно залучати людей і пояснювати, чому треба відповідально споживати контент. І свої плоди — нехай поки незначні — це вже дає».
Нещодавно в Setanta Sports запустили антипіратську ініціативу на чолі з грузинським бійцем UFC Мерабом «Машиною» Двалішвілі, який систематично підтримує Україну. Також під цю кампанію створили спеціальний промокод READY30, що дає колишнім користувачам піратських сайтів знижку у 30 % на річну передплату на ОТТ-платформу.
«Річна передплата коштує 1090 грн, а з цією знижкою — 763 грн, — підкреслює Бача Малазонія. — Тобто за цю ціну, ви маєте доступ до всього контенту, що в нас є протягом року».
Партнерство з Netflix заради глядача
У листопаді 2023-го Setanta Sports запустила взаємодоповнювальне партнерство з Netflix, що поєднує два види контенту в одній передплаті Fan Pack.
«Партнерство з Netflix є потужним стимулом для переосмислення розваг, що дозволяє глядачеві знайти контент на будь-який смак в одному пакеті, — наголошує Head of Brand Setanta Sports Ярослав Чуйко. — На цій стримінговій платформі партнера також є спортивний контент, але художнього й документального жанрів. Серед варіантів пропозицій для підписників Netflix — базова передплата, стандартна або преміум. З FunPack, за аналогічну ж ціну ви можете придбати підписку на Netflix, але на додачу, ще й отримуєте топовий спортивний контент на Setanta Sports».
Базовий Fan Pack Setanta Sports + Netflix коштує 4,99 євро, стандартний — 7,49 євро, преміум — 9,99 євро на місяць. Кожен із варіантів включає місячну передплату на Setanta Sports та Netflix, а також різноманітні можливості від Netflix, що збільшуються пропорційно ціні.
Благодійні ініціативи для розвитку спорту та захисту держави
Цьогоріч Setanta Sports також запустила та втілила низку соціальних проєктів.
Часом компанія транслює важливі спортивні події на своєму YouTube-каналі безплатно. Наприклад, чемпіонат світу з хокею (спочатку показували лише матчі української збірної, а після схвальних відгуків почали й решту). Також транслювали матчі українських тенісисток на Вімблдоні в межах кампанії «Вболівай за українок», аби популяризувати теніс і долучити до цього виду спорту якомога більше вболівальників.
Під час трансляції тенісу Setanta Sports спільно з благодійним фондом найтитулованішої української тенісистки Еліни Світоліної запустила збір на розвиток молодих українських спортсменів. За кожен репост зі сторінок Svitolina Foundation і Setanta Sports в Instagram компанія перераховувала $1 до благодійного фонду Світоліної на потреби юних українських талантів.
Після трансляції іншого тенісного турніру, Billie Jean King Cup, компанія також відкрила збір на захист Харкова, що регулярно потерпає від російських обстрілів. Протягом безплатних YouTube-трансляцій важливих спортивних подій — зокрема, фіналу Кубка Англії — вдалося зібрати 1,2 млн грн на потреби ППО Харкова.
Головні спортивні події осені
У серпні стартували футбольні чемпіонати (українська прем’єр-ліга — 3-го серпня, АПЛ — 16 серпня, Бундесліга — 24 серпня тощо).
Восени новий сезон розпочнеться і в баскетболі: 3-го жовтня стартує Євроліга, 22 жовтня — NBA.
Переглянути ці та інші важливі спортивні події можна на ОТТ-платформі Setanta Sports.
Партнерський матеріал опубліковано на правах реклами.
- Поділитися: