90-річний чоловік витратив $10 тисяч, щоб поскаржитися на повільний інтернет у The Wall Street Journal. Спрацювало

90—річний житель Каліфорнії Аарон Апштайн витратив 10 тисяч доларів, щоб розмістити у газеті The Wall Street Journal повідомлення зі скаргою на повільний інтернет. Після цього з ним зв’язався провайдер і збільшив швидкість інтернету з 3 до 300 Мб/с.

Про це Апштайн розповів виданню Ars Technica, яке першим повідомило його історію.

За словами чоловіка, після повідомлень у ЗМІ працівники компанії AT&T зв’язалися з ним, а вже наступного дня до нього направили працівників, які почали прокладати новий оптоволоконний кабель.

Роботи завершили 11 лютого — тепер в Апштайна безлімітний інтернет зі швидкістю 300 Мб/с (було в сто разів менше). За нього він щомісячно платитиме 65 доларів, хоча протягом першого року ціна становитиме лише 45 доларів.

Про історію Апштайна ми розповідали ще 5 лютого. Чоловік направив оголошення до The Wall Street Journal із проханням до AT&T налагодити швидкість його інтернет-зв’язку. Фото оголошення розійшлося в американських соцмережах і потрапило в поле зору журналістів.

Апштайн був клієнтом AT&T з 1960 року. За його словами, там, де він живе, провайдер відмовився підтримувати його застарілий тип інтернет-підключення, після чого швидкість зв’язку суттєво впала. А це заважало чоловікові дивитися фільми на стримінгових сервісах.

Пенсіонер у розмові з Ars Technica уточнив: за оголошення у The Wall Street Journal заплатив 10 тисяч доларів, а не 1100, як говорив раніше. І додав, що це було не перше його звернення до AT&T — але перше, яке дало результат.

«Я обрав єдиний шлях, який знав. Це інші знають, як використовувати соцмережі, щоб висловлювати свої скарги», — каже 90-річний чоловік.