Аеропорт «Бориспіль» відправив Ryanair свої вимоги щодо обслуговування лоукостера

«Бориспіль» підписав зі свого боку договір про умови обслуговування Ryanair і відправив документ в штаб—квартиру лоукостера.

Міжнародний аеропорт «Бориспіль» підписав зі свого боку договір про умови обслуговування Ryanair і відправив документ в штаб-квартиру лоукостера.

Про це повідомив гендиректор аеропорту Павло Рябікін у Facebook.

«Сьогодні ми зі свого боку підписали договір з Ryanair і відправили в головний офіс авіакомпанії. Це зайняло в нас менше двох тижнів з моменту зниження вартості базового збору за пасажирське обслуговування, що було основним стримуючим фінансовим чинником», — повідомив Рябікін.

За його словами, у контракті відображені більшість побажань Ryanair, але «не всі».

«Зокрема на напрямок Київ-Лондон знижка в 80% не надається оскільки цей напрям для аеропорту «Бориспіль»  новим не є», — зазначив Рябікін.

Раніше повідомлялося, що лоукостер Ryanair отримає знижку до $7,5 вартості авіазбору з обслуговування на нових для аеропорту Бориспіль напрямках.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що треба знати про прихід Ryanair в Україну.

Нагадаємо, 15 березня було оголошено, що ірландський лоукостер восени 2017 року почне польоти чотирма маршрутами з Києва до Британії, Нідерландів та Швеції (у аеропорти міст Лондон, Манчестер, Ейндховен і Стокгольм). Також авіакомпанія планує відкрити з аеропорту Львів рейси до 7 міст.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram