Аеропорт «Бориспіль» відправив Ryanair свої вимоги щодо обслуговування лоукостера
«Бориспіль» підписав зі свого боку договір про умови обслуговування Ryanair і відправив документ в штаб—квартиру лоукостера.
Міжнародний аеропорт «Бориспіль» підписав зі свого боку договір про умови обслуговування Ryanair і відправив документ в штаб-квартиру лоукостера.
Про це повідомив гендиректор аеропорту Павло Рябікін у Facebook.
«Сьогодні ми зі свого боку підписали договір з Ryanair і відправили в головний офіс авіакомпанії. Це зайняло в нас менше двох тижнів з моменту зниження вартості базового збору за пасажирське обслуговування, що було основним стримуючим фінансовим чинником», — повідомив Рябікін.
За його словами, у контракті відображені більшість побажань Ryanair, але «не всі».
«Зокрема на напрямок Київ-Лондон знижка в 80% не надається оскільки цей напрям для аеропорту «Бориспіль» новим не є», — зазначив Рябікін.
Раніше повідомлялося, що лоукостер Ryanair отримає знижку до $7,5 вартості авіазбору з обслуговування на нових для аеропорту Бориспіль напрямках.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що треба знати про прихід Ryanair в Україну.
Нагадаємо, 15 березня було оголошено, що ірландський лоукостер восени 2017 року почне польоти чотирма маршрутами з Києва до Британії, Нідерландів та Швеції (у аеропорти міст Лондон, Манчестер, Ейндховен і Стокгольм). Також авіакомпанія планує відкрити з аеропорту Львів рейси до 7 міст.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram
- Поділитися: