Китайська Alibaba Group Holdings Ltd. встановила новий рекорд продажів у День самотніх людей, який у КНР відзначають щороку 11 листопада.

Про це повідомляє Reuters.

Так, за час 24-годинного марафону розпродажу компанія виручила 38,4 мільярда доларів. Рік тому ритейлер продав товарів на 30,7 мільярда. Найбільш популярним товаром були смартфони, зокрема Huawei Mate 30 Pro та iPhone 11 Pro, а також одяг.

За даними Bloomberg, у розпродажі взяли участь близько півмільярда покупців з різних країн — від Монголії до Аргентини.

Як зазначає видання, новий показник Alibaba еквівалентний 80% продажів Amazon (42,6 мільярда) у Північній Америці за останній квартал.

День самотньої людини (або День холостяка) — не є традиційним святом для Китаю, його вигадали китайські студенти у 1990-х на противагу Дню святого Валентина. Датою обрали 11 листопада, бо для китайців, які вірять у магію чисел, 11.11 нагадує «голі гілки» — так у Китаї називають самотніх людей.

Alibaba почала влаштовувати у цей день масштабні розпродажі з 2009 року. У такий спосіб компанія хотіла спонукати людей купляти товари для себе, не очікуючи на якісь свята, аби робити подарунки комусь.

Слідом за Alibaba цю традицію підхопили конкуренти, зокрема Shopee, JD.com, але розпродаж у День самотніх людей асоціюється здебільшого з Alibaba.

Нагадаємо, нещодавно засновник та ексочільник компанії Alibaba Group Джек Ма приїжджав у Київ на економічний форум. Він заявив, що захоплюється Україною та думає запросити сюди своїх колег.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile