Alibaba встановила рекорд продажів у День самотніх людей — понад $74 млрд. Цьогоріч розпродаж тривав чотири доби

Китайська Alibaba Group Holdings Ltd. через пандемію коронавірусу вирішила влаштувати чотириденний розпродаж до Дня самотніх людей замість одноденного. Таким чином компанія встановила новий рекорд продажів — 74,1 млрд доларів.

Про це повідомляє Reuters.

Alibaba дала цьогоріч покупцям більше часу: розпродаж тривав з 1 до 3 листопада та традиційно 11 листопада, коли у КНР відзначають День самотніх. За цей час компанія виручила 74,1 млрд доларів. Попередній рекорд компанія встановила у 2019 році — тоді виручили 38,4 мільярда доларів за 24 години.

Як пише Bloomberg, цьогоріч компанія не повідомляє про найпопулярніші товари. Водночас відомо, що платформа Tmall для інтернет-замовлень реєструвала 583 тисячі замовлень за секунду в пікові години.

Також відомо, що компанії Nike Inc. та Apple Inc. увійшли до 100 брендів, які за перші 100 хвилин розпродажу 1 листопада заробила понад 15 млн доларів. Як зазначає видання, іноземні бренди покладаються на розпродаж Alibaba, бо це відкриває доступ до китайського середнього класу. Цьогоріч розпродаж особливо важливий через пандемію коронавірусу.

День самотніх

День самотньої людини — не є традиційним святом для Китаю, його вигадали китайські студенти у 1990-х на противагу Дню святого Валентина. Датою обрали 11 листопада, бо для китайців, які вірять у магію чисел, 11.11 нагадує «голі гілки» — так у Китаї називають самотніх людей.

Alibaba почала влаштовувати у цей день масштабні розпродажі з 2009 року. У такий спосіб компанія хотіла спонукати людей купляти товари для себе, не очікуючи на якісь свята, аби робити подарунки комусь.

Слідом за Alibaba цю традицію підхопили конкуренти, зокрема Shopee, JD.com, але розпродаж у День самотніх людей асоціюється здебільшого з Alibaba.

Розпродажі листопада

На нас ще чекає «чорна п'ятниця» — це день розпродажів, який відбувається після Дня подяки в США і означає початок сезону різдвяних знижок. Цьогоріч вона відбудеться 27 листопада. Попри те, що в Україні не святкують День подяки, магазини все одно долучаються до «чорної п'ятниці».

На цьому розпродажі не закінчаться — 30 листопада стартує «кіберпонеділок». Якщо «чорна п'ятниця» асоціюється з продажами у звичайних магазинах, то «кіберпонеділок» означає знижки в онлайн-магазинах.