Американці витрачають $48 мільярдів в рік на «п'яні» покупки

Громадяни Сполучених Штатів Америки витрачають більше 48 мільярдів доларів на рік на покупки в стані алкогольного сп'яніння.

Так, згідно з дослідженням, проведеного виданням The Hustle, в середньому 79% опитаних зробили хоча б одну «п'яну» покупку онлайн за своє життя. При цьому серед мілленіалів таких людей 82%, а серед «бебі-бумерів» — вже 69%.

Крім того, кількість тих, хто робить спонтанні покупки в стані алкогольного сп'яніння, варіюється в залежності від професії. Найчастіше купують щось в стані алкогольного сп'яніння спортсмени, представники транспортної та паливно-енергетичної галузей. Більше 90% людей, які працюють в цих сферах, роблять спонтанні «п'яні» покупки. Водночас, серед письменників і діячів мистецтва лише близько 60% займаються шопінгом під впливом алкоголю.

В середньому опитані американці витратили 444 долари на рік на спонтанні покупкипід впливом міцних напоїв. За даними Національного інституту по боротьбі зі зловживанням алкоголем і алкоголізмом, серед жителів США — приблизно 138 мільйонів дорослих вживають алкоголь. Так, якщо 79% з них — близько 109 мільйонів чоловік — купують що-небудь в стані сп'яніння, то ринок «п'яних» покупок в інтернеті становить майже 48,5 мільярда доларів в рік. Зокрема, 85% його припадає на онлайн-рітейлера Amazon.

У той час як 66% людей в стані алкогольного сп'яніння замовляють одяг і взуття, також існує багато дивних і смішних «п'яних» покупок: повнорозмірний надувний казковий замок; 90 кілограм свіжого бамбука; світшоти, який можуть носити відразу двоє, з Сантою, що сидить на унітазі; багнет часів Другої світової війни. 85% опитаних вважають, що онлайн-шопінг збільшив їх схильність до імпульсивних «п'яних» покупок, однак лише 6% зазначили, що на ранок шкодують про те, що сталося.

Крім того, 34% відзначили пиво як напій, який привів до «п'яної» покупки, 29% - вино, 37% - міцний алкоголь (17% - віскі, 10% - горілка, 10% - інші міцні напої).

Середній вік учасників дослідження - 36 років, 53% з них - чоловіки, 47% - жінки.

Опитування проводилось з 11 по 18 березня. У ньому взяли участь 2 174 людини, які вживають алкоголь.

Нагадаємо, у грудні 2018 року у Хмельницькому патрульні поліцейські презентували окуляри «Drunk Busters», як новий спосіб профілактики керування напідпитку. Окуляри імітують стан алкогольного сп’яніння і допоможуть правоохоронцям «проводити профілактичну роботу серед учасників дорожнього руху».