Американська компанія викупила український стартап, який співпрацює з Disney, Uber та Nike
Американська дизайн—компанія Abstract придбала український стартап Flawless App, який розробив інструмент для порівняння дизайну з реальним мобільним додатком під час розробки.
Про це заявила співзасновниця проєкту Ліза Дзюба виданню AIN.UA.
Сума угоди не розкривається, але у 2018 році Flawless App пройшов в акселератор Techstars при оцінці у 2 млн доларів. У ньому нині працює 5 людей, які тепер доєднаються до команди Abstract. Продуктом українського стартапу користуються розробники з Uber, Basecamp, Disney, eBay, Nike, Qiwi, Spotify та інших компаній.
Зазначається, що Abstract розвиває систему контролю спеціально для дизайнерів. З її допомогою можна вести спільну роботу над файлами, стежити за ходом роботи та організувати дизайн-процес.
«У Abstract наша команда буде сфокусована на розробці та просуванні Abstract SDK. Ця ініціатива дозволить розробникам простіше інтегрувати Abstract у свої системи. Також завдяки SDK з'явиться нарешті можливість автоматизувати безліч рутинних дизайн-завдань. Крім роботи над SDK, наша команда і далі продовжить інвестувати зусилля в розвиток спільноти дизайнерів і розробників, тепер на більш високому рівні», — зазначив Ахмед Сулейман, співзасновник Flawless App.
Видання TechCrunch називає Abstract аналогом Git для дизайнерів. Компанія, заснована в 2015 році та вже залучила 54,2 млн доларів фінансування.
- Поділитися: