Компанія Apple продала своїх годинників Apple Watch у 2019 році більше, ніж усі швейцарські годинникові бренди разом узяті своєї продукції.

Про це йдеться в дослідження консалтингової компанії Strategy Analytics, пише CNN.

Так, Apple Watch минулого року продали 31 млн штук, тоді як швейцарських годинників — на 10 млн менше (21 млн штук).

Водночас аналітики досі не дійшли згоди, чи є це проблемою для годинникової галузі Швейцарії, оскільки вона, як і раніше, приносить більший дохід. Швейцарські годинники в середньому удвічі дорожчі за Apple Watch (1000 і 500 доларів відповідно).

Експерти зазначають, що годинники Apple Watch, які можуть відстежувати рівень фізичної підготовки або ж керувати додатками для швидкого бронювання місць в кінотеатрі чи тренажерному залі, популярні переважно серед молоді. Водночас механічні годинники купують, як правило, старші люди.

За словами технічного аналітика дослідницької компанії Creative Strategies Кароліни Міланезі, Apple робить акцент на здоров'я і фітнес, тоді як годинники від швейцарських компаній продають як ювелірні вироби і модні аксесуари.

«Люди сприймають Apple Watch як продукт, який об’єднує моду і технології», — зазначила Міланезі.

Поділитись: