Аудиторія другого туру дебатів Трамп vs Клінтон різко впала через футбол

Телевізійна аудиторія другого туру дебатів кандидатки в президенти США від Демократичної партії Гілларі Клінтон та її суперника від Республіканців Дональда Трампа різко впала порівняно з попереднім.

Про це повідомляє інформаційне агентство Reuters.

Дослідження компанії Nielsen показали, що загальна аудиторія 11 мовлень на кабельних та громадських телеканалах склала близько 66,5 млн американців.

Це на 17,5 млн. менше, ніж рекордні 84 мільйони людей, які спостерігали за першим політичним «спарингом».

Нагадаємо, тоді розмір аудиторії побив рекорд у 80,6 мільйонів глядачів, які стежили за дебатами Джиммі Картера та Рональда Рейгана у 1980 році.

Не заохотили глядачів до перегляду навіть сексистські висловлювання Трампа про жінок та його обговорення свого сексуального життя з дружиною, які лунали напередодні.

Дружина Трампа Меланія заявила, що обурена висловлюваннями її чоловіка про жінок.

Десятки представників Республіканської партії почали відвертатися від Трампа. Оскільки одночасно з президентською гонкою триває і кампанія щодо виборів до Конгресу. І висловлювання їх однопартійця могли вплинути на їх рейтинги.

Результати досліджень компанії Nielsen не беруть до уваги мільйонів глядачів, які спостерігали за дебатами через інтернет, в соціальних мережах, в барах та ресторанах.

Зазначається, що дебати проходили одночасно з популярним «Sunday Night Football» на каналі NBC, за чим спостерігало близько 15 млн американців.

Раніше повідомлялося, що Клінтон вдруге перемогла Трампа на дебатах кандидатів у президенти США.