Байден не впевнений, чи став би він балотуватися на другий термін, якби Трамп відмовився від участі у виборах

Президент США Джо Байден сказав, що не впевнений, чи став би він балотуватися на другий термін, якби колишній американський лідер Дональд Трамп вирішив відмовитися від висування своєї кандидатури.
Про це він заявив під час збору коштів для своєї передвиборчої кампанії в штаті Массачусетс, пише CNN.
«Якби Трамп не балотувався, то я не впевнений, що балотувався б сам», — сказав Байден, додавши, що демократи «не можуть дозволити Трампу перемогти».
CNN зауважує, що довгий час Байден вважав себе найкращим шансом уберегти США від Трампа і розглядав майбутні вибори як захист демократії.
Під час першого збору коштів на передвиборчу кампанію Байден знову виступив проти Трампа, попередивши, що той «говорить нам, що він збирається робити».
Ймовірно, президент США посилався на те, що його попередник хоче припинити дію Закону про доступне лікування, а також на його слова про «шкідників». У листопаді колишній президент сказав у своїй промові в штаті Нью-Гемпшир, що збирається «викорінити комуністів, марксистів, фашистів і радикальних лівих головорізів, які живуть, як шкідники, в межах нашої країни».
Хедлайнером другого збору коштів у Массачусетсі стане співак і автор пісень Джеймс Тейлор. Захід відбудеться у театральному районі Бостона. Квитки на You’ve Got a Friend in Joe коштуватимуть від 50 до 7500 доларів. Дві інші події в регіоні принесуть ще мільйони до скарбниць кампанії Байдена, зауважує CNN.
Минулого кварталу (липень-вересень) Байден і демократи повідомили, що зібрали 71 мільйон доларів на його переобрання — ця цифра значно перевищила цифри його потенційних конкурентів-республіканців, але була меншою від кампаній Дональда Трампа та Барака Обами на аналогічному етапі, коли вони готувалися до переобрання.
Однак представники кампанії Байдена кажуть, що темпи збору коштів зросли. Листопад став найприбутковішим місяцем після того, як президент США навесні оголосив про плани балотуватися.
Поки що ці гроші витрачаються на телевізійну рекламу. Деякі рекламні оголошення транслювалися під час ключових ігор Національної футбольної ліги.
Як повідомляє аналітична компанія AdImpact, з початку 2023 року на рекламу на підтримку Байдена було витрачено понад $45 млн.
Нещодавно передвиборча кампанія Байдена зосередилася на охороні здоров’ я. Зараз транслюється 60-секундний ролик у восьми різних штатах, у якому колишня педіатрична медсестра критикує охорону здоров’я адміністрації Трампа.
- Поділитися: