Більше новин, фільмів, прибирання та їжі: що українці розповіли соціологам про свій карантин
На карантині майже половина українців стала частіше стежити за новинами, ніж зазвичай. Третина українців стали частіше дивитися фільми та серіали, прибирати вдома, готувати їжу. Близько чверті зазначили, що збільшили час на заняття саморозвитком, спілкування з рідними та близькими, сон, їжу та прослуховування музики. Кожен п’ятий став частіше займатися своїм хобі, читати книги або ж займатися спортом.
Про це свідчать результати опитування соціологічної групи «Рейтинг», яке провели 1-2 квітня.
Водночас карантин значно вплинув на прогулянки на свіжому повітрі – майже половина зазначили, що роблять зараз це рідше, ніж зазвичай.
Також обмеження суттєво позначилися на спілкуванні з друзями: близько 40% заявили, що говорять з ними не так часто як до карантину. А кожен п’ятий змушений був обмежити спілкування з рідними та близькими та заняття спортом.

У гендерному розрізі спостерігаються певні відмінності у моделях поведінки на карантині. Так, стежать за новинами та готують їжу дещо частіше жінки. Чоловіки частіше стали займатися спортом, більше часу, ніж зазвичай, тратять на сон, алкоголь і секс. Особливо ті чоловіки, які зараз на карантині і не ходять на роботу.
У віковому розрізі представники наймолодшої вікової категорії (18-29 років) частіше, ніж решта, переглядають фільми, займаються саморозвитком, спортом, власним хобі, спілкуються з друзями та близькими, сплять, їдять, слухають музику, займаються сексом. Готуванням їжі на карантині стали частіше займатися не старші люди, а ті, кому до 40 років. Зокрема й чоловіки це роблять значно активніше, ніж зазвичай до карантину.
Цікавий також аналіз зміни поведінки респондентів залежно від їхньої занятості на карантині. Так, респонденти, які не ходять на роботу (не працюють або працюють віддалено), значно більше часу почали приділяти сну, приготуванню та вживанню їжі, спорту, хобі, спілкуванню з близькими, навчанню та саморозвитку, книгам, фільмам та серіалам. Навіть, ті хто ходить на роботу, почали значно більше дивитися фільмів, слідкувати за новинами, збільшили час на сон і їжу (хоча і менше за тих респондентів, які сидять на карантині).
В опитуванні брали участь 1300 респондентів віком від 18 років і старше. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 4%.
Інформаційна гігієна не менш важлива за особисту. Ми працюємо навіть в умовах карантину і піклуємось про новини, які ви отримуєте! Підтримайте нас на Спільнокошті! Підтримайте незалежну журналістику!
- Поділитися: