Через популярність додатку Clubhouse акції компанії зі схожою назвою зросли на 1000%

Після росту популярності додатку для голосового спілкування Clubhouse трейдери почали скуповувати акції компанії ClubHouse Media Group Inc. Через це їхня вартість зросла на 1000%.

Про це пише Bloomberg.

Так, компанія ClubHouse Media Group базується в Беверлі-Хіллз, штат Каліфорнія. Раніше вона мала назву з Tongji Healthcare та надавала медичні послуги. Зараз ця компанія займається послугами у сфері маркетингу та медіа. Водночас додаток для аудіобесід, відомий як Clubhouse, належить компанії Andreessen Horowitz і не торгується на біржі.

За даними Bloomberg, акції ClubHouse за місяць зросли на 1026%, а їхня ринкова вартість злетіла з 225 мільйонів доларів на спочатку січня до 2,5 мільярда доларів. Лише за останній тиждень акції компанії зросли на 81%.

Що відомо про додаток Clubhouse?

Він дає можливість спілкуватися користувачам в режимі аудіобесід. Цей проєкт існує вже майже рік — із березня 2020-го. Його розробники — колишні співробітники Google Пол Девісон та Роган Сет. Вони хотіли створити соцмережу, де можна «ставити питання, дебатувати, навчатися та дискутувати на тисячі різноманітних тем». Вони ж і розіслали перші 5 тисяч «інвайтів» до Clubhouse.

Перші селебрітіз прийшли туди влітку: можна було долучитися до бесід, наприклад, із телеведучою Опрою Вінфрі чи співаком й актором Джаредом Лето.

Але непорівнянний бум спричинив очільник SpaceX і Tesla Ілон Маск. Після того, як у Twitter із 46 мільйонами фоловерів він наприкінці січня анонсував свій «візит» на платформу, за лічені дні кількість користувачів Clubhouse зросла приблизно на мільйон. Детальніше про Clubhouse читайте у нашому матеріалі.