Із 16 березня Шулявський шляхопровід у Києві перекриють у зв’язку з реконструкцією, рух транспорту організують прилеглими вулицями.

Про це повідомив головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Олександр Здольник.

За його словами, рух шляхопроводом перекриють 16 березня, а вже на наступний день його почнуть демонтувати. Побудувати новий шляхопровід планують до кінця 2019 року, його довжина складатиме 158,17 метра. Також будуть створені велосипедні доріжки довжиною 741 метр, ліво- та правоповоротні з’їзди. Здольник додав, що в межах проекту реконструюють підземний пішохідний перехід.

Крім того, інженер розповів, яким чином під час проведення робіт організують рух транспорту.

«Рух транспорту в напрямку Олександра Довженка — Вадима Гетьмана відбуватиметься вулицями Антона Цедіка та Петра Нестерова, з виїздом на проспект Перемоги. Для цього на перетині вулиці Петра Нестерова та проспекту Перемоги влаштовано тимчасовий світлофорний об’єкт. Далі — проспектом Перемоги до перетину з вулицею Гарматною — на зазначеному перехресті також влаштовується тимчасовий світлофорний об’єкт для забезпечення можливості лівого повороту на вулицю Гарматну. Далі — вулицею Гарматною та вулицею Виборзькою забезпечується виїзд на вулицю Вадима Гетьмана», — розповів він.

Повну схему руху транспорту представили в Київській міській державній адміністрації.

5 липня 2018 року Київська адміністрація затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.

Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповного «чотирилисника» з трьома з'їздами — замість класичних для «чотирилисника» чотирьох. 

Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становила 830 мільйонів гривень. 

Як повідомляла програма Схеми, переможцем тендеру на проведення реконструкції Шулявського мосту стала фірма ТОВ «Північноукраїнський будівельний альянс», яка належить помічнику народного депутата Максима Микитася.

Нагадаємо, 8 травня 2018 року зареєстрував петицію з вимогою провести закритий архітектурний конкурс на кращу проектну рішення розв'язки Шулявського шляхопроводу.

Як зазначив автор петиції, намір КМДА здійснити реконструкцію Шулявського мосту по схемі неповний «Чотирилисник», принесе негативні наслідки. На його думку, «Чотирилисник» є застарілим типом транспортної розв'язки, що має обмежене використання в містах.

Нагадаємо, у лютому 2017 року в Києві обвалилася частина Шулявського шляхопроводу. Після цього влада міста дійшла висновку, що міст треба реконструювати.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile