Бренд Diesel презентував нову лінійку одягу, яку створили із залишків старих колекцій, що зберігалися на складах.

Про проєкт вторинного використання старих речей розповів блогу Highsnobiety креативний директор Diesel Licenses і керівник екологічного напрямку Андреа Россо.

Нову колекцію створюють зі старих складських речей, а також архівів дочірньої марки 55DSL. Кількість нового одягу залежить від того, скільки матеріалу зможуть знайти. Нині бренд пошив понад 5 тисяч речей — футболок, сорочок, джинсів і курток.

«Для мене апсайклінг (вторинне використання старих речей — ред.) — це як прибирання в кімнаті. В результаті ти можеш знайти щось, що ти загубив кілька років тому або взагалі забув, що воно у тебе є. Ти знову починаєш цим користуватися і воно стає новим», — зазначив Россо.

Раніше італійська дизайнерська компанія Diesel представила нову колекцію одягу, створену за співпраці з власником кіоску шаурми в Берліні.

Поділитись: