ENRU

До 90 людей на російській «фабриці тролів» займалися пропагандою щодо виборів у США — РБК

«Фабрика тролів» у Санкт-Петербурзі виділила до третини свого штату для роботи на виборах президента США.

Про це йдеться в розслідуванні РБК про діяльність «фабрики».

На піку передвиборної кампанії, влітку 2016 року, «американський відділ» збільшився до 80-90 чоловік, розповіли джерела РБК. При цьому весь штат «фабрики» налічує до 250 осіб. Зарплати в «американському відділі» становили від 80 до 120 тисяч рублів.

Керівником відділу РБК називає 27-річного вихідця з Азербайджану Джейхуна Асланова. Сам він у розмові з виданням спростував причетність до «фабрики тролів».

118 спільнот «фабрики» у Facebook, Instagram і Twitter були заблоковані в серпні-вересні 2017 року після внутрішнього розслідування соцмереж. Сукупна кількість підписників цих груп становила близько 6 мільйонів людей, але в 2016-му році охоплення публікацій досягало 30 мільйонів людей на тиждень. Крім цього відділ організував близько 40 реальних мітингів і протестів у США.

Основним напрямком роботи «американського відділу» було висвітлення расових проблем у США. Крім цього «тролі» писали про відокремлення Техасу, нелегальної міграції та право на носіння зброї.

Витрати на зарплати співробітникам «американського відділу» РБК оцінює в мільйон доларів на рік. Ще близько 200 тисяч доларів за два роки було витрачено на просування в соціальних мережах і забезпечення реальних акцій у США.

«Американський відділ», за твердженням джерел РБК, працює й досі зі штатом близько 50 осіб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook виявив докази активності РФ в соцмережі і змінить алгоритми. 

Нагадаємо, що на слуханнях у Комітеті з розвідки колишній секретар Департаменту внутрішньої безпеки США Джей Джонсон заявив, що замовником хакерських атак під час виборів президента у 2016 році був особисто Путін.

Раніше CNN показав документальний фільм про втручання Путіна у вибори в США.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram