Dove відмовиться від обробки фото для промоції натуральної краси

Британська косметична компанія Dove оголосила, що з липня буде розміщувати на своїй продукції спеціальні позначки зі словами «Ніякого цифрового втручання». Це означатиме, що фотографії моделей на упаковках не були оброблені у фотошопі.

Британська косметична компанія Dove оголосила, що з липня буде розміщувати на своїй продукції спеціальні позначки зі словами «Ніякого цифрового втручання». Це означатиме, що фотографії моделей на упаковках не були оброблені у фотошопі.

Про це повідомляє видання Creativity Online.

Першими з такими позначками вийдуть дезодоранти. Зазначається, що в такий спосіб компанія зробила перший крок до реклами природної краси.

У 2017 році бренд обіцяв використовувати у своїй продукції лише зображення без фотошопу. За словами віце-президентки компанії Софі Галвані, з новим маркуванням Dove «наблизився до того, аби допомогти жінкам розуміти, що є реальним, а що ні».

Згідно з дослідженням Global Beauty and Confidence у 2016 році, 77% жінок в усьому світі вважають, що всі фото в ЗМІ так чи інакше зазнали втручання фотошопу. Також дослідження виявило, що 69% почувалися тривожно через рекламу та медіа з гарними фото, які встановлювали нереальні стандарти краси.

Dove вже не перша компанія, яка вирішила використовувати натуральні фото. Раніше в 2018 році косметична компанія CVS Beauty Mar також оголосила про те, що публікуватиме лише необроблені кадри.

Раніше Dove звинуватили у расизмі після реклами із перетворенням темношкірої жінки. Компанії Dove довелось просити вибачення у споживачів після публікації реклами, у якій темношкіра жінка перетворюється у білу. Таким чином Dove прорекламувала гель для душу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майки Adidas, расизм Dove й ошукані робітники Zara — як схибили відомі бренди